27 July 2009

!! ciPan BenJol !!

AMARAN!!
.....post nie agak jiwe sikit.... =)

....KHAS 4 MY YANG....
disini bermula storymory...jeng..jeng..
tak tahu sejak bile aku dah jatuh hati kat mamat nie...tetibe jerk leh tesayang dia..
bapak pelik...sblm nie chill jek...kite org nie just kwn2 jek pon...tak de perasaan lgsg...
aku agap dia cam adik coz dia mude sth dari aku...mmg sengal dia nie...mmg cipan benjol tol la dia nie...(jgn marah yang)
18.o7.2009......bemulalah sejarah baru dlm hidup aku...taraaaaa
pada tarikh ini saye Norhana Binti Mahat besama Muhammad Azraf Bin Said telah sah menjadi pasangan kekasih..weeewittt...=)
....Love You yang....
huh...pandai tol dia ni usha aku...ngeh2....
walaupon aku lbh tua dari dia....usia tidak menghalang percintaan kami...
hope semua bejln dgn baik....doa kan kami bersatu dibawah rahmat Nya...
hati bebunge2...huhuhu...
thankz yang sbb muncul dalam hidup syg.....weeewittt
P/S
MUHAMMAD AZRAF
* jgn nakal2.....
* KEJUJURAN + TANGGUNGJAWAB +SEDAR DIRI

1 comment:

Anonymous said...

amboii..cipan benjol ye.hehe
anyway thnkz 4 da sweet words syg..