03 March 2009

~buncit nasik~

>aku se skang nie aku sek wat taik mate jer...
>kerisauan berat badan y semakin naik mendadak.......
>ape nak wat nie????....
>selere mkn semakin menjadi-jadi...
>dua hari pas aku beli wafer + burger special +kueateaw tom yam>>>sekali gus aku ngap....
>huh hebat tak hebat lah aku y selame nie susah nak makan...
>yang sedih nye suar jeans aku dah tak muat...nak beli baru???? tolong kasi duit laa...
> ety mber aku tu nampak de cite2 nak ajak diet....kami kearah nak puase + ganti sekali...hehehe
>but sampai skang tak mule2 lagi...heheheh

# ety sejak hidup dgn ko, mcm2 bende ko bagi aku mkn...ayaaa...hehehehhe

2 comments:

black roses said...

hahahaha..
dah memang buncit..
jangan nak salahkan nsik..hehe

Monsieur Anonymous said...

bile nk pose nye..
klu asyik2 pk berat bdan..
mkn jgn pk..
balun je..
haha~