16 February 2009

~SweeT 22~


hapy bez day to me!!!!!
surprise!!!!! malu nye.....

kek choc.indulg alahai manje nye men nak suap2 lak


muke aku y terkezut bewok.... aktiviti ape ini?????

jom jamu kapc... aku + kak ina + kak KIerah +moon


~14.02.1987(2009)...
~birthday gurl...hahahahha... sape lagi kalo bkn aku...sweet22...sweet ke????
~yang sedih nye x sowg pun wish kat aku....(ety+ckin+mun+kak kierah+kak ina) hampeh...masing2 wat tak tau je....=((
~rupe nye nak kene kan aku...wat bazir air mate aku je...ngeh3
~time nie aku tol2 x target diowg nak clebrate birth aku...pandai tol dowg plan...pelik tol cam ne lah aku leh x perasan...terKezut aku....
~masing2 main kan peranan cukup bagus nak men kan aku...dush ko org sume..
~semua nye leh dpt anugerah pelakon terbaik...termasuk kak ina + kak kierah
~pe2 pun thankz a lot u korg sume...
~aku syg kalian semua...
~jasamu ttp dikenang..
~muuuuuuuah.....

No comments: