17 February 2009

= perabis DUit + tAk de wit =

~ kesanggupan u mencucuk duit y tersedia kontang~
(akk indonblkg~de pe kat mulut tu kak)
muke lapo..tapi tahan jerk!!!!
(ko org aku lapo nie)

ini antare aksi aku shopping...cantik x baju tu??...cantikkan...tapi tak pat beli pun...sbb atas nasihat si ety tu ha...sedih..=( ngeh3...dia tak bagi aku mbzir...cam mak aku je ety nie...time square mmg syurga shopping u org2 yang tak cukup wit cam aku nie...ngeh2...pe2 pun aku akn kembali kesane u beli baju tu...hahahah...elok2 p DBP...singgah lak kat TS...kan abis duit dah....actuly dah sume dah lapo tahap gaban...tapi shopping nye pasal lupe laponye...tapi tak pe asl si kwn aku sorg nie CKIn puas hati...hahaha...jom shopping lagi ety n Ckin..
*kalo nak bwak Ckin jln2 Tips nye kene p tempt y dia leh shopping~baru dia nak ikut...
*dari x bagi aku beli pe2 si Ety tu pun shopping baju same~ngeh2...
*cari pizza x jumpe...

3 comments:

Anonymous said...

yeayy~!!!

Anonymous said...

aku report kat mukde ko asik shopping n jejalan jek..rahsie ko didalm tgn aku...yes..xsaba nk blek kg bgtau mukde

black roses said...

erkk..sape 2??report je..haha