04 February 2009

~kekuatan iman tercabar~

"""4 ety"""
...kate2 kau mbuat aku tersenyum + tbhnti berfikir...
.....tak tau nak kate pe....
.....dah tibe mase nye ko pilih jln terbaik u diri ko....
....fikirkan tentang semua y bekaitan dgn hal nie...
...fikirkan juga janji yang kite dah buat...
....bape kali ko mengingkarinye....
.....aku tak nak ko lakukan pengorbanan yang tak tak de balasannye...
.....pengorbanan jenis pe mcm tu....
....hati dia tak begitu jelas ttg kedudukan ko....
....jadi fikirkan...
kemane arah tuju ko...
....sampai bile nak berada dlm kedudukan sprti nie...
...aku tak kate jgn...
....aku juga tak kate tidak...
....aku juga tak kate pergilah...
.....keimanan ko benar2 tercabar kali nie...
.....jadi berhati2 dalam membuat keputusan....
....setiap keputusan pasti de risiko yang perlu ko hadapi....
...selamat berjuang...
....berusaha....ya... usaha...teruskan berusaha...
....yang ade dijage yang datang dilayan...
.....tapi pastikan layanan anda membuah kan hasil....

No comments: